close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לגו סיטי- כי הגיע הזמן לבנות עיר שלמה מלגו

מערכת שורשכד אלול, תשעה08/09/2015

מאמר זה יעסוק באחד מסוגי הלגו הפופולאריים והמרשימים ביותר בשוק ערכות הנושא של חברת לגו, לגו סיטי

תגיות:
ערכת לגו נדירה
צילום: צילום מסך מאתר לגו היטס

התענוג הגדול של הרכבת חלקי לגו הוא לראות את התוצאה הסופית. ככל שהתוצאה עשירה ורחבה יותר כך גם הסיפוק גדול יותר. מאמר זה יעסוק באחד מסוגי הלגו הפופולאריים והמרשימים ביותר בשוק ערכות הנושא של חברת לגו, לגו סיטי.

מהו לגו סיטי?
אם תשאלו את הילדים והנוער אשר אימץ את לגו סיטי מה דעתם על סוג זה של לגו, הם בוודאי יאמרו לכם כי מדובר על אחד מסוגי הלוגו הממכרים ביותר. המטרה היא לבנות עיר שלמה. בכדי להצליח בזאת יש להיות בעלי יכולת תכנון טובה, יצירתיים, בעלי יכולת ריכוז ולא לוותר גם כאשר קשה. אם יש לכם או לילדים שלכם את כל

היכולות הללו, הגיע הזמן להתחיל להתנסות. אבל אל תגידו שלא אמרנו לכן..המוצלח ביותר הוא גם הממכר ביותר.

בונים לכם עיר- כי ככה בונים עיר
לגו סיטי הוא לגו אידיאלי לכל הורה שמעוניין ללמד את ילדו מה ערים שונות כוללות. כאן ניתן לקנות בהדרגה ערכות נושא שונות עד אשר לבסוף מרכיבים את אותה עיר אידיאלית בה מעוניינים. האפשרויות של ערכות הנושא של לגו סיטי הן:

  • רכבות – לגו סיטי מציע לכם תחנת רכבת, ערכות מסילות רכבת ישרות וגמישות, מסלולי רכבת שונים, רכבת משא, רכבת מטען, רכבת, מפגש מסילת ברזל ועוד.
  • משטרה- תחנת משטרה עירונית, סירת משטרה, יחידת משטרה ניידת, תחנת משטרה ביער, מסוק תובלה משטרתי, וואן מיוחד להובלת כלבים, הרכבת משאית מיוחדת להעברת אסירים ועוד.
  • עיר- משאית זבל, סטאד האוס, מכונית סיור, מכונית קטנה, צומת וכביש ישר, מעביר אופניים, הרכבת אוטובוס, תחנת מכבי אש ועוד
  • שדה תעופה- מטוס המיועד לכיבוי אש, מסוקים ועוד.


אלו הן רק חלק מהאפשרויות של מודלים להרכבה המשתייכים ללגו סיטי. ההורים יכולים לקנות ערכות שונות של לגו סיטי לילדים החל מגיל חמש ועד 12 וללמד אותם הכל אודות כל הדברים הקיימים בעיר. שיטה לימודית מהנה ויעילה. הסיכון היחיד שיש לקחת בחשבון הוא שקיים סיכוי גבוה שההורים בדומה לילדים יתעסקו גם הם בהרכבת הלגו.

הוסף תגובה
ערכת לגו נדירה
צילום: צילום מסך מאתר לגו היטס
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה